Pomoc

… dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem

Kontaktujte prosím info@bures.cz , uveďte číslo nákupního dokladu, přebývající nebo chybějící zboží, své jméno a přímý kontakt na Vás, co nejdříve Vás budeme kontaktovat. Pokud by se tak nestalo, volejte (+420) 325 594 393

… je dodávka mechanicky poškozena nebo nekompletní

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost obalu, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Pokud neúplnou nebo poškozenou zásilku převezmete a zjistíte závadu až po odjezdu řidiče, neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu info@bures.cz (uvádějte číslo balíku, číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Dopravce s Vámi přijede sepsat škodní protokol a rozbité zboží si vyzvedne. Tento protokol do 24 hodin zašlete faxem (325 595 401) nebo mailem ( info@bures.cz ) a my Vám zašleme nové zboží.

… je zboží vadné a vy jej potřebujete reklamovat

Prvním krokem k úspěšné a rychle vyřízené reklamaci je nákupní doklad. Vadný výrobek samozřejmě přijmeme do opravy i bez tohoto čísla, ale přijdete tím o velkou výhodu a tou je rychlejší vyřízení bez čekání.

Nákupní doklad, podle kterého ověříme, zda je zboží zakoupeno v Offroad Bureš, je-li v záruce atd, je nezbitný pro bezproblémovou reklamaci..

Při každém nákupu si pečlivě uschovejte doklad o zaplacení.

S tímto dokladem pak stačí zboží přinést nebo poslat na adresu naší provozovny a do 14ti dnů Vám reklamaci vyřídíme, pokud to povaha zboží a vady dovolí.

Doporučujeme!

Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno číslo dokladu, pod kterým je vadné zboží evidováno. Pokud v jednom balíku bude více reklamovaného zboží, je nutné zřetelně označit tímto číslem jak jednotlivé reklamované zboží uvnitř balíku, tak i všechna tato čísla zřetelně uvést na balíku. Balík musí obsahovat seznam zboží. Vyřízené reklamace Vám budou vráceny stejným způsobem, jakým byly do reklamace předány.

Veškeré reklamované zboží musí být kompletní.!

O průběhu celé reklamace se můžete informovat na info@bures.cz, kde nás žádejte o bližší informace.

Kdykoliv si také průběh celého procesu můžete ověřit právě pod číslem dokladu po telefonu.

Kontakt na naše servisní oddělení pro případ, že potřebujete komunikovat přímo s našimi techniky:

Naše adresa:

Off-Road Bureš
Sluneční 291
289 12 Třebestovice

Kontakty na servisní oddělení: info@bures.cz, tel.: 325 594 393 nebo 602 416 590

Světla HELLA